L’indipendentismo che guarda al futuro. Progetu Repùblica de Sardigna, che alle scorse elezioni ha promosso l’esperienza di Sardegna Possibile, organizza per domenica 13 novembre 2016 a Bauladu un evento aperto a tutti i sardi per confrontarsi sulle sfide del presente e gli obiettivi dei prossimi mesi del partito.

A partire dalle ore 10, presso il Centro Civico Culturale, alla presenza dei rappresentanti delle altre forze politiche impegnate nel progetto di costruzione di un’alternativa nazionale – Fronte Indipendentista Unidu, Gentes, Sardigna Libera e Sardigna Natzione Indipendèntzia – si illustrerà il percorso di condivisione avviato nelle scorse settimane che mira a coinvolgere il maggior numero di sigle dell’area indipendentista, sovranista e autonomista in un processo di unità che vada oltre le divisioni che hanno caratterizzato il recente passato del panorama politico sardo.

Nell’agenda dei lavori dell’assemblea di Bauladu spazio anche al referendum del 4 dicembre, alle elezioni amministrative della primavera e alle prossime mobilitazioni degli attivisti del movimento.

L’evento di Progetu Repùblica – che prende il nome di “Àndalas de indipendèntzia” – intende rappresentare un momento di confronto e costruzione partecipata, nonché uno spazio di informazione che possa garantire una chiara consapevolezza sull’impegno quotidiano del partito ai diversi livelli della sua presenza nella società sarda.

Per maggiori informazioni è possibile contattare la segreteria organizzativa al numero 331-2202387 oppure scrivere una mail a info@progres.net

Àndalas de Indipendèntzia

– – – – –

S’indipendentismu chi càstiat a su benidore. Progetu Repùblica se Sardigna, chi in is eletziones passadas at promòvidu s’esperièntzia de Sardigna Possìbile cuncordat pro domìniga 13 de ledàmene 2016 in Bauladu un’eventu abertu a totus is sardos pro si cunfrontare a pitzus de is isfidas de su presente e de is obietivos de is meses chi ant a bènnere de su partidu.

A cumintzare dae is 10, in su Tzentru Tzìvicu Comunale, impare cun is rapresentantes de is àteras fortzas polìticas chi sunt traballende in su progetu de fraigamentu de un’alternativa natzionale – Fronte Indipendentista Unidu, Gentes, Sardigna Lìbera e Sardigna Natzione Indipendèntzia – s’at a mustrare s’àndala de cumpartzidura cumintzadu in is chidas passadas e chi punnat a pònnere impare su nùmeru prus mannu de siglas de s’àrea indipendentista, sovranista e autonomista in unu protzessu de unidade chi andet a de in antis de is partziduras chi ant signadu su passadu reghente de sa polìtica sarda.

In s’agenda de is traballos de s’assemblea de Bauladu ispàtziu fintzas a su referendum de su 4 de su mese de idas, a is eletziones amministrativas de su beranu chi benit e is mobilitatziones de is ativistas de su movimentu.

S’eventu de Progetu Repùblica – chi pigat su nùmene de “Àndalas de indipendèntzia” – bolet èssere unu momentu de cunfrontu e de fràigu partetzipadu, e fintzas un’ispàtziu de informatzione chi potzat donare una bisione crara de s’impignu de onni die de su partidu in is vàrios livellos de sa presèntzia sua in sa sotziedade sarda.

Pro àteras informatziones si podet cuntatare sa segreteria organizativa a su nùmeru 331-2202387 o iscrìere un’email a info@progres.net